Sunday, July 1, 2007

舊日記:不可思議的測驗 (2002/2/28)

不可思議的測驗
(2002/2/28)

這是一個很不可思議的測驗哦!
我做完後可是熊熊的給它嚇了不只一大跳說...
原本是英文啦!
那我在下面寫上中文供大家參考喲!
ㄟ!要照著步驟做哦!

-------------------------------------

An unbelievable test
不可思議的測驗

It takes less than a minute.
這個測驗只需要不到一分鐘的時間。

Even if you are busy,
就算你很忙,

try this and let me know if you are in that 2%.
也請你試試看你是不是那2%中的一人。



Just follow the instructions as quick as possible.
只要照著指示用最快的速度完成。

But do not carry on reading the following questions before you finish the previous one.
做完一題再看下一題。

You do not need to write the answers.
你不需要把答案寫下來。

Just do it using your mind.
在心裡做答就好。

You'll be overwhelmed by the result.
你會被結果嚇一跳。

How much is :
答案是多少?

15+6

3+56

89+2

12+53

75+26

25+52

63+32

I know! Calculations are hard work but this is the real thing dudes!
我知道算數不簡單,但是值得喲!

Come on, a few more.
加油!再幾題就好囉!

123+5

QUICK! THINK ABOUT A TOOL AND A COLOR!
快!快!想一種工具跟一個顏色

Scroll further to the bottom.
請繼續往下看。

A bit more.
再下面一點。

Just a little further.
只要再下面一點點。

You have just thought about a red hammer, haven't you?
你剛剛想的是紅色的槌子,對不對?

If this is not the case,
如果不是的話,

you are among 2% of the people who have a "different" or "abnormal" mind.
你就是那2%想法較與眾不同的人。

98% of the folks would answer a "red hammer" while doing this exercise.
98%做這個測驗的人會回答「紅色槌子」。

If you do not believe this,
如果你不相信的話,

pass it around and you'll see.
轉寄給你的朋友就知道了!

-------------------------------------

我的答案就是「紅色槌子」耶!
嚇的我久久不能自己,
但我想我是正常人吧!
你的答案是什麼ㄋㄟ?
如果你也做的這個測驗,
要在我的留言版留言告訴我你的答案哦!

後記:

我在copy這個舊日記過來的時候,根本不記得內容,自己看了一次照著測驗做了一次,居然答案又是紅色的槌子,這是怎樣啊?好扯喔!

9 comments:

  1. 我是那個2%哦.

    ReplyDelete
  2. 我也是ㄟ
    怪~~~~~~~~

    ReplyDelete
  3. 我想的是黃色的槌子耶....真妙...

    ReplyDelete
  4. me too! hammer and red!

    ReplyDelete
  5. Mine is brush and blue...
    I always know that I'm kind of "abnormal" though...:-)

    ReplyDelete
  6. 我也是想到黃色的錘子 (榔頭)

    ReplyDelete