Thursday, February 7, 2008

黃金寫手活動:Star Movie 金龜車賀比



參加了BloggerAds的黃金寫手活動,要推薦Star Movies在過年期中播出的電影一部,我選擇的是在2月11日(初五) 9:00PM撥出的「金龜車賀比」,其實這部片很久以前電影上映時就寫過心得囉!那再貼一次囉!



Herbie: Fully Loaded (金龜車賀比)是延續1968年迪士尼的老電影 The Love Bug (萬能金龜車),主角為 Lindsay Lohan (琳賽羅韓)、Matt Dillon (麥特迪倫)跟Michael Keaton (麥可基頓),大綱敘述大學剛畢業的女主角一心想要繼承家族成為賽車手,無意中跟很有人性但破舊不堪的老金龜車賽比成為最佳拍檔,共同往夢想邁進的標準迪士尼電影。



原本對這部電影還頗有偏見的,覺得一定是給小朋友看的白痴電影,因為在迪士尼打工,所以被規定一定要看這部電影,原本心不甘情不願的去了電影院,但是沒想到看完之後卻覺淂這部電影意外的好看,真的是很可愛的一部電影,金龜車賀比真的真的超級討人喜愛的啦!電影算是走暴笑溫馨勵志路線吧!小朋友應該會很愛,但是我覺得大人們也會覺得不賴吧!算是很適合全家觀賞的電影喔!預計電影上映(6/22全美上映)後會造成金龜車賀比的相關產品大賣喔!我們的冰淇淋店也推出了金龜車賀比的冰淇淋,吃完以後還可以把金龜車賀比的盤子帶回家喔!另外在6/19會在我們冰淇淋店旁的劇院舉辦首映,到時會有很多大明星光顧我們的冰淇淋店喔!我們當天會準備1,000個聖代大方送藝人跟媒體,Lindsay Lohan 因為是迪士尼的藝人,所以當天要來我們店裡在牆上簽名還要照像什麼的呢!

還有還有,這部電影我有拍喔!哈哈!我還在電影裡短暫的看到我自己呢!



Start your engines!  Herbie, the most beloved car star of them all, is back and Lindsay Lohan’s got him in Disney’s all new revved-up comedy adventure, “Heribie: Fully Loaded.”  Lohan stars as Maggie Peyton, the new owner of Number 53–the free wheelin’ Volkswagen bug with a mind of its own–who puts the car through its paces on the road to becoming a NASCAR competitor.  Herbie’s got some new tricks under his hood as he takes audiences for an action-packed spin in this high-speed comedy.  With an all-star cast along for a wild ride, this comedy puts Herbie to the test–on-road, off-road, on the track and into the record books.

As a third generation memeber of a NASCAR family, racing is in Maggie Peyton’s blood, but she is forbidden from pursuing her dream by her overprotective father, Ray Peyton Sr. (Michael Keaton).  When Ray Sr. offers Maggie a car as a college graduation present, he takes her to a junkyard to choose one from an assortment of very used cars.  Maggie has her eyes on an old Nissan, but a certain rusty, banged up ཻ VW Bug seems to be clamoring for her attention.  To her surprise, Maggie leaves the lot with Herbie.  As she prepares to leave town for a position with ESPN News, Maggie discovers that Herbie has a mind of its own… and an alternate route for her future.

3 comments:

  1. 嘿 我看過我看過!
    很好笑喔!


    TO: Emily
    對呀比我預期的好看耶

    ReplyDelete
  2. 還沒機會看到任何一部活動中的電影,我也參加了黃金寫手,完蛋了,
    這還是我第一次參加呢:P
    有沒機會看到的預感,因為要完整看一部電影對我來說是困難的,
    金害金害!

    哇,你有拍哦,把那一段剪下來借看一下唄,
    還有,新年快樂~!


    TO: Lica
    完整看一部電影對你來說很困難啊?
    我超愛看電影
    一天可以看個三部沒問題耶

    ReplyDelete
  3. 要完整看一部電影很難的原因是
    我們家公主都佔住電視啦
    即使她沒在看
    我也要伺候公主和國王啊!

    你說,結婚有什麼好,
    不就是從家裡的公主化身為另一個家的傭人嘛!! 嗚...


    TO: Lica
    哈哈哈哈不是傭人啦
    要把自己想成是母后

    ReplyDelete