Wednesday, May 28, 2008

Proud Owner of Wii Fit



I got my Wii Fit! After long anticipation, it was finally released in the US last week. I pre-ordered it long time ago from Amazon. Luckily I did that. I think you can't really find it in any store now.

耶!Wii Fit入手!期待了好久,Wii Fit終於在上星期在美國推出了,我好久以前就從Amazon預購,還好當時有預購,現在聽說到處都在缺貨中呢!





I've been playing it for about 4 days now. I do my routine of yoga, strength training, aerobics and balance games everyday for one hour. My arms, abs and legs are sore, but I feel good. Just watch. In one month, I should have a Playboy centerfold body thanks to my Wii Fit. Puhahaha....

已經玩了四天,每天我都會做瑜珈、體能訓練、有氧運動和平衡遊戲一個小時,現在手、腳和肚子每天都還蠻痠痛的,但是那種酸痛還痛得挺爽的,我想一個月以後,Wii Fit應該會幫我鍛鍊出那種Playboy內頁女郎的魔鬼身材吧!哇哈哈哈!

If you have a Wii, I highly recommend getting Wii Fit. Let's all work out together and get fit!

如果你已經有Wii,我大力推薦趕快去買Wii Fit,大家一起來運動吧!

[ad#ad-unit]

15 comments:

  1. 妳妳妳妳妳..收到囉~? 我的還沒來耶~ 吼~~


    一推出我就收到了耶
    Amazon寄件的速度真的很快
    你收到了嗎

    ReplyDelete
  2. 這 個 游 戲 真 的 很 讚 。Wii 這 個 游 戲 機 器 真 的 很 特 別 。 Eileen, 你 有 沒 有 買 MarioKart 和 Guitar Hero??


    我有Guitar Hero
    而且一整個玩到瘋狂
    現在就等六月推出的Guitar Hero Aerosmith啦

    ReplyDelete
  3. 看到你的介紹後也好想買喔~~


    買吧買吧
    你們全家可以一起玩喔

    ReplyDelete
  4. 我也要有playboy centerfold 的身材拉~~~(千里之外吧~~55
    我在学校有上aerobics课的说,
    好像身材也没变好耶~~(千里~~之~~外)
    ~~dat song of Jay's reli stucked in my head~~puah


    我努力玩了一個星期也沒瘦
    不過整個人感覺精神有比較好
    而且現在身體越來越不痠痛
    所以我想一切都需要時間吧

    ReplyDelete
  5. Wii fit is really fun. I really enjoy playing the snowboarding game. ^^
    and I don't mean to pick out the mistake but 酸 is spelled sore not soar


    oopsy! Thanks for letting me know the spelling error. >_<
    You like the snowboarding game?
    I had a really hard time controlling the board for some reason.
    In fact, I'm having hard time playing all those balancing games.
    No wonder I trip all the time. Really need to work on my balance. haha....

    ReplyDelete
  6. 我也買到了
    是那一天早起去排隊買到的
    誰要我動作太慢哩


    買到已經算動作很快啦
    我有同事就沒買到後來去eBay上花了$120標到呢

    ReplyDelete
  7. wii fit我還沒買, 當初也沒訂, 這下不知道要等多久才買的到. 辦公室裡一些人已經在玩了, 他們每天還比賽前一天玩的成績呢! 但我沒太積極的找, 最近好容易類, 下班回家吃晚飯後就只想睡覺@@
    我滿推薦Mario Kart, 我不太會玩電動, 但我覺得這一個人或跟一堆人玩都很不錯喔~


    Mario Kart我沒有玩過呢
    感覺是很不錯的party game呢

    ReplyDelete
  8. 我朋友有買他們ski的game~~
    超想玩的!!!
    如果有snowboard的話我一定馬上衝去買~
    降夏天也能滑雪了!


    Wii Fit裡面有個snowboard的小遊戲
    我覺得好難喔
    可能也是因為我不會玩snowboard吧

    ReplyDelete
  9. 我朋友也說玩這個超累的
    一直找我去她家玩
    還說想辦個Wii Fit Party


    真的會很累耶
    辦Wii Fit party一定會很好玩的

    ReplyDelete
  10. Do you need to buy wii in order to have wii fit? Or it is a separate machine?


    Yes, you need Wii to play Wii Fit.

    ReplyDelete
  11. 一個幾多錢阿?


    訂價$89

    ReplyDelete
  12. eileen最近上網時間又變少,應該跑去玩wii fit了吧..哈哈哈哈..那有沒有瘦阿?我好想趕快玩到哦~ 


    哈哈哈哈馬上被你發現了啦

    ReplyDelete
  13. Yep!! My hubby is all on it...his goal is 5 pounds in 2 weeks. I tried and it is fun


    My goal is 5 pounds in 4 weeks.
    But I just gained 2 pounds....
    So I need to lose 7 pounds in 2.5 weeks. ><

    ReplyDelete
  14. 真的是缺貨狀態!
    推出的隔天好險我們去逛MALL,店裡面的最後一台就這樣被我們帶回家了!
    雖然測量記錄的時候是很殘酷的,
    不過我還滿愛這款的~
    呼拉圈跟踏步運動是我的最愛,而且,我覺得真的有運動到,玩了真的會累~
    wii真的很不簡單,把原本不愛電玩的人都吸引進來了!^^


    哇真是幸運啊
    我覺得有些動作實在很難
    像是伏地挺身那還要左右轉來轉去
    每次都做到我手要斷掉
    瑜珈那個shoulder stand簡直就是倒立
    完全做不來啦

    ReplyDelete
  15. In the Wii theme, Wii Fit, Mario Kart and Guitar Hero 3 are all fun games, great for the family or amongst a group of friends. A few others games I would recommend are:

    1) Mario and Sonic Olympic: Really fun party game in various olympic sports.

    2) Cooking Mama : I wouldn't say it's the best game out there, but for ~$30 (cheaper at Costco I believe), this game allows you to cook, dice, etc. Pretty neat IMO

    3) Mario Party 8: I guess the title says it all, lots of fun mini games, great for groups.

    4) Tigers Woods 2008: This is my favorite game, but I'm a big golf fan, so I guess I'm biased.

    If anybody have any other fun game recommendations, please share! :D


    Thanks for the recommendation.
    I have Cooking Mama. I don't know... just didn't like it that much.
    I LOVE the DS version though.
    But I thought Wii version is harder to control for some reason.
    I played Mario Party before too.
    It was fun playing with a group, but boring to play by myself.
    I like Zelda a lot. Super Paper Mario is fun too.

    ReplyDelete