Thursday, April 29, 2010

Labradors Are So Cute



Ginny is the Labrador our group worked with this week.  I caught her winking in this picture.  Too cute!




She is a crazy little girl.  A little bit too hyper.  She finally calm down after we gave her a little tranquilizer.



This picture is taken after spay surgery.  She looked so sad.... I know it hurts. >_<



Everyone saw this puppy went "awwwww......"  He has such a sad face, but so adorable!  His face just makes me smile.



Someone found a bird with broken leg and brought him to class for treatment.  Ouch!  I hope he will be ok and fly soon.



We fed the bird dried crickets, and he seemed to like it a lot.  That reminded me... I had crickets before too!

[ad#ad-unit]

3 comments:

  1. so adorable!!

    I want one!

    ReplyDelete
  2. 哈哈哈,那隻拉拉(是吧?)的臉真的超級無辜咧 XDDD

    哈哈對呀超無辜的
    你們家現在有沒有狗狗?
    我都還記得你們家的小乖

    ReplyDelete
  3. 我們家沒養狗狗已經很久囉,原來你對我們家的狗狗的記憶還停留在小乖時期啊~~
    我們家最後一隻狗叫強強,已經走了很多年囉...
    (因為心絲蟲症~~)
    因為爸爸不喜歡狗,所以我們家應該是不會再養的了,
    以後若我自己住的話會考慮再養~~

    妳和公園先生有養狗嗎?
    三叔家有養狗嗎?
    對了,我昨天和小威通電話了,
    妳們移民後這麼多年以來,我還是第一次和他通電話咧,
    他的中文生疏很多 XDD

    我對強強有一點點印象
    但是還是記得小乖比較多一點
    我和公園現在沒有養狗因為我們住的公寓不准
    等到我們一搬家一定會馬上養小狗的
    我們家以前有一隻羅威那叫小狗狗
    但是幾年前年紀大去世了
    他活到14歲
    後來我們家就沒有養狗了
    我爸媽都覺得養狗狗到最後都會太傷心
    哈哈妳和小威講到電話啦
    他現在喔中文越來越不會說

    ReplyDelete