Friday, June 6, 2008

Sleepy Kitty



Kitty is sleeping on my jacket.





Her newest sleeping pose, covering her face with her hands....



"You woke me up!  Why are you taking pictures of me?"



"I wanna go back to sleep!" *Yawn*

[ad#ad-unit]

2 comments:

  1. 小貓咪好可愛﹗﹗^O^~~~~~~~

    我好愛看貓咪打哈欠噢
    然後用力去聞臭臭 (變態主人 XD)

    p.s. 妳的相機還是之前那台canon/nikon的嗎~~


    哇你怎麼跟我有一樣的癖好啊
    我也好愛聞我家貓咪的臭臭
    以前小草莓子最喜歡舔我滿臉的臭臭
    我都覺得好香喔
    恩我現在還是用Canon SD750

    ReplyDelete