Friday, June 27, 2008

Christian The Lion

有兩個人照顧一隻小獅子,小獅子長大後就被送到非洲放生,一年後這兩個人決定到非洲去探望小獅子,專家曾告訴他們獅子不會認得他們的,但是小獅子一看到這兩個人,居然飛奔過去擁抱他們,好感人的影片,讓我感動到落淚啊!

So there two people raised this lion cub who they named Christian. Sadly he got too big for them to take care of so they decided to release him to live as a wild lion. After a year they decided to travel to Africa to see him. They were specifically told that he would not remember them. This video was taken when they met him....

8 comments:

  1. 好感動
    我哭了!


    我也哭了

    ReplyDelete
  2. aw~~~~~~~ so sweet~
    (and i love this song too)


    The song was perfect with this video.
    Made me cry....

    ReplyDelete
  3. 很感動~ 讓我想起我以前養的小狗狗~


    我看了也想起小草莓子
    以前每次我下班回家一開門
    他也是都這樣飛奔過來

    ReplyDelete
  4. 好感人ㄒㄒ


    恩真的

    ReplyDelete
  5. 好像狗狗一樣喔
    我有一點好奇是放生之後 她們怎麼找他的阿..


    不知道耶
    可能就是在那一直等然後叫他的名字吧

    ReplyDelete
  6. 好感人 所以剛剛順手去查了一下這個故事
    天阿 這個小獅子當初出入是坐Bentley 整個很上流


    原來還是出身豪門的小獅子啊
    我前幾天在YouTube上看到新的完整版
    原來他過來跟主人擁抱之後
    居然還帶了他老婆過來介紹給他們呢
    沒想到獅子還這麼有人性

    ReplyDelete
  7. 吼, 太感人了啦!


    是啊嗚嗚嗚

    ReplyDelete
  8. 好好喔....可以抱獅子耶....
    被感動了 嗚嗚嗚


    不但是抱獅子
    還被獅子回抱
    我也好想被獅子抱抱看喔

    ReplyDelete