Wednesday, June 11, 2008

Cute Kittens Need Good Homes‏

好友在他家閣樓撿到一窩被貓媽媽棄養的小貓咪,一共有10隻,他用奶瓶餵了小貓咪一個月,現在小貓已經開始吃貓食了,有沒有人想要領養小貓咪呢?

Anyone looking for a kitten ? I have 10 kittens that we rescued in our attic. They're all bottle fed and now they're eating kitten food. They're about 6 or 7 weeks old and ready to go to good http://www.eileenlikestoeat.coms the next week or so. Pass on this email to anyone you think will take good care of them.

Thanks,
Henry & Kim
310.560.1852
henryt.yamada@sbcglobal.net


Abagail




Spike


Lucky


Blue


Barbosa



Sweet Pea


Sumo


Jackie Sparrow


Muzu


Kitten

[ad#ad-unit]

7 comments:

  1. 他們好漂亮好可愛喔
    可惜我快要回去台灣 而且我已經有一隻貓了
    沒有辦法再帶
    可以的話 真喜歡kitten&blue
    請你所有的朋友都在blog上面放消息說有貓咪待養
    這樣消息傳播的應該比較快
    希望他們快點找到他們的新家!!!


    恩恩請大家大力宣傳喔
    謝謝 *一鞠躬*

    ReplyDelete
  2. wow...10隻小可愛~!!
    而且都有名字耶~

    再養就會被我娘踢出去了 = =
    幫妳forward給朋友吧 ^^


    感激感激
    這些小貓咪都在洛杉磯地區
    歡迎大力轉寄給洛杉磯的朋友喔

    ReplyDelete
  3. Sweet Pea 好可愛喔


    我也是最愛Sweet Pea耶

    ReplyDelete
  4. They are so cute! Especially Lucky!
    Let me borrow these photos yeah?
    I will post it in my blog.


    Yes, yes!
    Please post it on your blog.
    Hopefully they'll find http://www.eileenlikestoeat.coms soon.
    Thank you~~~~

    ReplyDelete
  5. 好像很多野貓媽媽都會棄養小孩子,
    我有一個阿姨只要看到有流浪貓狗可以接近的餵過幾次就會帶牠去結紮
    這樣也是斷後患的好方法
    不然這些小BABY好可憐


    其實我在美國並不太常看見野狗野貓耶
    美國看獸醫好貴
    要不然我也會帶這些小野貓去結紮

    ReplyDelete
  6. eileen
    我的小花貓掉下樓
    現在在住院觀察
    我好擔心 好害怕喔
    而且我沒有即時發現 覺得自己好差勁T_T


    啊?那現在狀況怎麼樣了呢?
    希望老天保佑貓咪沒事

    ReplyDelete
  7. Hey, I have a one year old female cat and I am looking to adpot another cat to be her playmate. She's friendly and lonely. Is that possible we range a time and let me take look those cats? I wanna to adpot maybe one or two of them. Thanks.


    Hi Rocky. You can contact Henry to take look at those kittens.
    Hope one of them can be friends with your cat. ^^

    ReplyDelete