Tuesday, November 23, 2010

Our Wedding Photo Book

I know this is long overdue.  But I finally made a photo book for our wedding.  Gosh!  Has it been 3 months already?  haha.... Enjoy!



Click here to view this photo book larger

5 comments:

  1. Finally, gorgeous!!! Yes, your love will live on forever and ever!!! :)

    Thank you, cheerylife! :-)

    ReplyDelete
  2. Nice wedding/engagement pictures Eileen! The wedding looks wonderful! You guys make a cute couple. Thanks for sharing your lovely pictures with us.

    Thank you, Mnkyhh! :-)

    ReplyDelete
  3. 好漂亮!! 我也好想在美國拍喔!! 請問這樣拍一組要多少錢? 如果不方便告訴我沒關係 或者你可以寄到我信箱跟我說!! 我美國同事跟我說他們拍一套加有的沒的要將近六千美金!! 我嚇了一跳!! 我想如果美國那麼貴 那我明年回台灣拍好了(台灣也很貴阿 哈) 醬子我父母也可以入鏡 不然就是拍個基本就好了 錢省下來 明年vacation !!

    美國拍真的很貴,我們是討價還價之後大約$3,000左右
    說真的婚裡那天照得我們很不滿意
    我們家人親戚的照片都沒照
    然後都去照了一些有的沒的,連服務生都去照,我媽我弟我妹卻完全沒照片
    公園的阿姨叔叔表哥表妹所有親戚一張都沒照
    不過現在我們也沒辦法做甚麼事了
    很失望,所以我覺得你還是回台灣照比較好

    ReplyDelete
  4. Congratz~~! 很羨慕妳可以找到一起喜歡吃吃喝喝享受大餐的人生伴侶 ^^

    Thank you~~~~

    ReplyDelete
  5. where did you end up having your banquet? where was it? did you like it?

    I had my wedding banquet at Lunasia.
    It was great. Food was really good.

    ReplyDelete