Thursday, August 14, 2008

Awww.... Sweet Gifts

上周六和公園先生約會前先到他家碰面,他神祕兮兮的說有小禮物要送給我,有一張可愛的卡片,還有護唇膏和我最愛的杯子蛋糕,因為我的嘴唇常常乾裂,所以這個護唇膏的小禮物讓我覺得很貼心呢!好啦!我有甜蜜到啦!忽然想起來好像忘了寫我送公園先生的生日禮物之一,這是我親手一針一線縫出來的耶!一共縫了將近三個月,很有心吧!

Met up with Dr. Park before our dinner date.  He said he got a small gift for me.



On the kitchen table sat my gift.  Cupcakes, lip balm and a cute card.  My lips are always dry and chapped.  The lip blam was a thoughtful present and I use it everyday now.  Thanks for the sweet little surprise, Dr. Park!




Just remember I forgot to write about one of the birthday presents I gave Dr. Park.  I made this "I Love You More Than...." cross stitch, thread by thread.  It took me almost three month to finish the project.  It was hard work.  But when Dr. Park told me he loves the gift, it was all worth it.

[ad#ad-unit]

10 comments:

  1. 好甜蜜喲~~ 公園先生真是新好男人呢!
    Eileen的手真巧呢!

    ReplyDelete
  2. awwww~~超用心哦!!

    祝天長地久幸福快樂咧

    ReplyDelete
  3. 哇,那個十字鏽的 pattern 超可愛的!害我也好想做一個喔.

    ReplyDelete
  4. 哇好厲害喔, 這都是你一針一線做出來的? 你的手真巧!

    ReplyDelete
  5. 怎麼不趕快結昏啊

    ReplyDelete
  6. woah, you guys are equally sweet to each other ;)

    ReplyDelete
  7. 挖你們倆也太甜蜜了吧
    護唇膏好窩心喔
    cupcake怎麼有這麼多變化的ㄚ
    我也要代理來台灣賣ㄚ

    ReplyDelete