Tuesday, July 22, 2008

[El Monte] [Fast Food] McDonald's

McDonald's
11612 Valley Blvd
El Monte, CA 91732
(626) 579-1047
http://www.mcdonalds.com 

忙了一整個早上準備party的小點心,中午把做好的東西送過去以後,才覺得一整天都沒吃東西肚子好餓,剛好皮夾裡有麥當勞的折價卷,就去買了買一送一的蘑菇起司漢堡,漢堡配上多汁的蘑菇和融化的起司,還有美乃滋醬,很好吃的漢堡喲!

After delivering the catering food to the party, I realized I had been cooking all morning without eating.  I had McDonald's coupon in my wallet.  So I stopped by to get some food.


Mushroom & Swiss Cheese Angus Burger ($4.60)

The coupon was for buy 1 get 1 free Angus Burger.  I picked Mushroom & Swiss cheese.  I just love mushroom!  The sesame bun looked yummy.





Inside the fluffy buns were Angus beef patty, melted Swiss cheese, juicy mushroom and mayo.  Mom, Dad, sister and I shared 2 of these.  We all liked it except my dad.  He still likes his burger with lettuce, tomato, ketchup and mustard.... the old fashion way.  But the girls (mom, sister and I), we all like the mushroom and Swiss cheese combo a lot.

I love mushroom.  Anything with mushroom is yummy!

[ad#ad-unit]

6 comments:

  1. 呵呵我也吃這個吃的很開心、只是...大廚居然做完一堆美食以後自己跑去麥當勞果腹!!??


    哈哈對呀我也覺得自己很莫名其妙
    煮了一堆東西結果自己都沒吃到
    都只有試一口味道這樣

    ReplyDelete
  2. 前沒多久我也是拿了它們的coupon試了這個! 這一款好吃, 也試過另外兩種Angus Burger, 也都是不錯!
    不過跟你們不同的是... 我一個人吃掉一整個漢堡! (外加薯條跟汽水)


    我們家的人食量好像都不算大耶
    女同事還跟我說他去買這個買一送一
    然後自己把兩個都吃掉
    這款蘑菇漢堡真的不錯吃呢
    那你現在吃多一點是應該的啦
    一張嘴巴要餵兩個人嘛呵呵

    ReplyDelete
  3. I tried that mushroom angus burger also but it wasn't so good. I guess the McDonald's that that I went to was bad. I still like their McSkillet burrito and breakfast biscuit the most :)


    You didn't like the burger?
    I haven't tried McSkillet burrito.
    It's too hard for me to wake up before 11am. haha...

    ReplyDelete
  4. 他們現在又多出了一個新口味喔
    我也很愛mushroom的, 綿密的口感 喔~~
    不過我下次想試試看新的 哈


    新口味?什麼口味的呢?

    ReplyDelete
  5. 我姊家信箱從沒收到過麥當勞折價券
    搬家後大概也沒指望
    因為是跟人分租房間嘛

    我好想要折價券喔
    因為上面有飲料的……


    跟人分租房間可能都被去拿信的人獨吞了啦
    下次我有拿到多的coupon分給你

    ReplyDelete
  6. wow那裡拿的折價卷阿 我超喜歡吃這款漢堡的 每次點個套餐就要8塊多 我也好想要折價卷唷 麥當勞怎麼都不寄給我


    我們收到折價卷都是夾在廣告中耶
    就是那種超市啊什麼的會寄來一堆廣告
    中間通常都會夾雜速食比薩這種折價卷耶

    ReplyDelete