Friday, March 2, 2012

[Laguna Beach] [Lounge] The Rooftop Lounge

The Rooftop Lounge
1289 S Coast Hwy
Laguna Beach, CA 92651
(949) 497-2446
http://www.rooftoplagunabeach.com

For my birthday this year, Dr. P took me to my favorite restaurant K'ya Bistro for dinner. Before dinner, we went up to the rooftop to watch the sunset.



Breathtaking beach view.



Be Mine Mojito ($12.00) / Mojito ($12.00)

I got a strawberry mojito, and Dr. P got a regular mojito. They have the best mojito there!


Chocolate Lava Cake

When we ordered our drinks at the bar, the bartender asked me my ID. Then he surprised me with a birthday cake! How sweet is that!!



That was a perfect start of my birthday dinner!

 

2 comments:

  1. Hi Eileen,
    我是Elisa, 不知道你對我的名字有沒有印象。
    去年我有問你寵物醫院的事。
    我家貓走了。
    我記得小草莓子走的時候有骨灰,還有印他腳印的盤子。
    剛剛找你以前文章發現點不進去,可以讓我知道是哪裡有提供這服務嗎?
    我現在除了哭完全吃不下睡不著。
    先謝謝你了,如果可以讓他陪著我一輩子,你會是我的大恩人。

    小草莓子是在醫院走的
    是我自己選擇火化和把骨灰帶回家
    腳印是跟骨灰一起寄到家裡給我的
    我去的醫院是Advanced Critical Care @ Culver City
    我之前上班的醫院Animal Clinic Of Tustin Ranch-Irvine也有印腳印的服務
    希望你不要太傷心
    你們家貓咪可能和我家草莓子在天上一起玩耍喔

    ReplyDelete
  2. 真的謝謝你,我看到你最後兩句話又哭了。
    真不知道要花多少時間心情才可以稍微平復。
    謝謝你。

    加油
    我當時也是過了很久的時間心情才平復
    給你一個大擁抱~~~~ 想哭就哭出來吧

    ReplyDelete