Wednesday, July 30, 2008

[Los Angeles] [Fast Food] McDonald's

McDonald's
1625 W Wilshire Blvd
Los Angeles, CA 90017
http://www.mcdonalds.com

其實麥當勞的各種漢堡吃來吃去,最好吃的好像還真的是數十年如一日的Big Mac啊!

I've been eating fast food a lot at work.  It's cheap and fast.  And I always have a coupon in hand.  But I'm not sure if that's a good thing....


Big Mac ($2.99)

The coupon was for buy 1 Big Mac and get 1 fries and 1 drink free.





I like Big Mac, but haven't had it for so long.  I remember a vegetarian friend would always go to McDonald's to get "vegetarian" Big Mac, which was a Big Mac without the beef patties.  The thousand island dressing is that good.



When I saw my Big Mac, I thought the patties looked dry.  But I was wrong.  It wasn't.



The buns were fluffy.  Love the thousand island dressing the chopped onion bits.  I tried many different burgers from many different fast food chains.  I liked a lot of them.  But I have to say, McDonald's Big Mac has remained my favorite fast food burgers for 20 years!

[ad#ad-unit]

9 comments:

  1. Eileen, 這太沒創意了吧~


    吃麥當勞還要有創意嗎
    就是快速方便嘛

    ReplyDelete
  2. 哎...我比較愛吃Jack In the Box 或Carls Jr的six dollar burger啊...

    麥當勞的不知道為甚麼...不再得我心(我要一手無法掌握的漢堡呀!!!)


    麥當勞的漢堡好像真的都有縮水的跡象耶
    不過我還是覺得Big Mac很不賴啦

    ReplyDelete
  3. 我去MCD 也只點BIG MAC~ 不過我還會加CHICKEN NUGGET 說~嘿嘿嘿


    我聽聞了很多chicken nugget可怕的製造過程
    雖然我也覺得很好吃
    但是現在都不敢吃啦

    ReplyDelete
  4. 現在台北有超級大麥克喔,我覺得還蠻新奇的
    (雖然只是變大而已)

    而且點套餐送一個玻璃杯
    (絕對不承認是為了玻璃杯去吃的)


    超級大麥克還送玻璃杯
    怎麼這麼辦
    要是我在台灣也一定去買

    ReplyDelete
  5. 四樓的~~
    超級大麥克?????!!!!!!
    不是吧
    好想看唷!!!!!!

    我最愛BIG N' TASTY!!!!!
    雞塊也愛吃
    不過前幾天很白吃
    我點了十塊雞
    結果四塊雞特價一盒一塊
    好氣
    邊吃邊在算我花三塊錢還可以吃到12塊
    我花3塊多只有十塊....
    越算真的會氣死自己


    對呀現在四塊雞也才$1
    那他們還在賣10塊雞三塊多喔
    這樣很不應該喔

    ReplyDelete
  6. 回美國後還沒吃過漢堡耶...
    其實我滿愛吃漢堡的說, 由其是In 'N out的
    不過他們好像沒在給coupon的樣子 殘念


    In-N-Out好像從來沒有過折價卷耶

    ReplyDelete
  7. You really like Big Mac? Personally I think it is the worst. I had once about a long long long time ago, never touched it again. I don't like McD, I only go there for their ice coffee. I perfer Jack in the Box. More expensive, but better food.


    In general, I also prefer Jack In The Box.
    But I still like their Big Mac. I like their thousand island dressing and the tiny onion pieces.

    ReplyDelete
  8. 是阿,超級大麥克
    就是生菜比較多
    然後牛肉變成四塊
    就可以很清楚的吃到牛肉的味道了

    會變大一點,請從上方壓一壓後食用
    約會不宜,因為會吃的到處都是 >.<

    點用套餐就送一個可口可樂奧運曲線杯
    不過!台灣的麥當勞從8/1開始大漲價了.......


    哇咧四塊牛肉
    那真的很大耶

    ReplyDelete
  9. 台灣的叫「無敵大麥克」啦
    連早餐都出了「無敵滿福堡加蛋」
    不過8月開始麥當勞漲價了......

    ReplyDelete